MĒS ESAM NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA EKSPERTI

Mūsu mērķis: palīdzēt cilvēkiem atrast optimālus risinājumus dzīvei un biznesam  ar nekustamā īpašuma pirkšanu / pārdošanu / nomas palīdzību.
Mūsu produkts: pilnībā noslēgts juridiski nevainojams darījums ar maksimālu labumu klientam.

MĒS ESAM NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA EKSPERTI

Piņķi

Nekustamiais īpašums bez rozā brillēm jeb kļūdu labojums. 2. daļa

Turpinām ņemt nost rozā brilles.

Pagājušajā numurā mēs analizējām tās kļūdas, kuras nezināsanas dēļ pieļauj tie īpašnieki, kuri paši ķeras klāt smagajam nekustamā īpašuma pārdošanas darbam.

Mēs izskatījām divas no desmit klasikām kļūdām, proti:

1. Nepareizu cenas veidošanu;

2. Nepareizas pārdošanas stratēģijas izveide.

Nebūtu godīgi neturpināt tāmu, kura tā vai citādi skar lielākā nekustamo āpašumu īpašnieku intereses. Tādēļ šodien Jūsu uzmanībai piedāvājam vēl dažas klasiskas kļūdas, no kurām gribētos Jūs pasargāt.

3. Trešā kļūda – visa reklāmas iespēju spektra neizmantošana.

Kādus reklāmas resursus nekustamā īpašuma pārdošanai jūs zināt? 99% gadījumu mēs saņem atbildi „Reklāma” un „ss.lv”, un viss. Vidēji statistiskais cilvēks nezina citas iespējas nekustamā īpašuma pārdošanai. Tieši tādēļ, neiznīcināmā vēlmē ieekonomēt uz māklera rēķina viņš liek maksas (!) sludinājumus šajos resursos.

Jūs jautāsiet: „Kas tur slikts?”

Nekā slikta tajā nav, vienkārši ar to nepietiek.

Profesionāls mākleris izmanto milzum daudz citu iespēju, kuras diletantam pat neienāk prātā. Kā laba saimniece virtuvē no ierobežota produktu daudzuma spēj pagatavor maltīti no trim ēdieniem, profesionāls mākleris zina daudz veidu, kā potenciālajam pircējam sniegt informāciju par pārdošanas objektu. Pirmkārt, viņš veic potenciālā pircēja analīzi, vai tas būs Latvijas iedzīvotājs vei ārzemnieks, kādam tirgus segmentam un kādai cenu kategorijai atbilst piedāvātais nekustamais īpašums – tas viss ietekmē pārdošanas veidu. Ir profesionālās mājas lapas, eksistē saraksti, ar kuriem apmainās uzņēmumi, ir starptautiskās mājas lapas, kur informāciju saņems ārzemnieki. Galu galā ir personīgā potenciālo klientu datu bāze, tā saucamā „gaidīšanas lapa”, kurā cilvēki gaida pienācīgu piedāvājumu.

Bet ja pie mums nav šī piedāvājuma, tad ... jūs, cerībā ietaupīt vienkārši, velti tērējat laiku un naudu.

4. Ceturtā kļūda – neprasme atrast kompromisu ar potenciālo pircēju. Saskarsmes tehnoloģijas nezināšana.

Šis var likties dīvaini. Taču patiesība ir tāda, ka ne vienmēr cilvēki spēj saklausīt to, ko tieši viņiem saka sarunas biedrs.

Klasisks saskarsmes kļūdas piemērs, kad vienā pilsētā nosūtītājs diktē telegrammu ar tekstu „Es tevi mīlu”, bet otrā galā saņemējs saņem „Es tevi vīlu”. Nedaudz sagrozīts, bet kā mainās saturs!

Jūs domājat, es nonivilēju? Nekādā gadījumā. Cik reižu mēs esam aicināti vest sarunas, kuras ir nonākušas strupceļā!

Lūk, šāds piemērs. Pērdevējs saka, ka viņa nekustamais īpašums ir ieķīlāts un viņam ir nepieciešama bankas piekrišana pārdošanai. Pilnīgi normāla lieta. Bet pircējs dzird pavisam ko citu. Viņš, nepieredzējis darījumos, skaidri dzird: „Banka nedod atļauju pārdošanai”! Cilvēka saprāts ir tā iekārtots, ka viss nesaprotamais to biedē, bet banka un kaut kāda atļauja, protams, ir kaut kas nesaprotams, tādēļ viņu stipri biedē. Ja vēl ņemam vērā to apstākli, ka pārdevējs, nebūdams speciālists, nav spējīgs sakarīgi izklāstīt bankas prasības, nesaprašana rodas uz līdzenes vietas.

Tas ir tikai viens piemērs. Bet cik gan nesaprašanu un darījumu izjukšanu ir bijis mūsu pieredzē! Te vecmāmiņa nesaprot, kādēļ vajadzīga viņas piekrišana, te vīrs nespēj paskaidrot bijušajai sievai, kādēļ viņai ir jāiet pie notāra, te ... Ja es būtu Šeherezāda, varētu uzrakstīt daudzus pasaku sējumus, kā cilvēki nespēja sarunāt savā starpā.

Tādēļ paliek viens pareizais risinājums – izvēlēties profesionālu speciālistu - pārrunu vedēju.

5. kļūda – drošības trūkums

Negribu nevienu biedēt. Bet! Ja jau tomēr kaut kas mēdz atgadīties, tad daudz labāk ir par to zināt un to nepieļaut.

Es domāju banālas dzīvokļu zādzības.

Kā Jūs domājat, no kurienes svešs cilvēks var zināt par to, vai Jūsu mājās ir vērtīgas mantas, un, ja ir, tad kur Jūs tās glabājat? Taisnība! Viņam ir jāatnāk un jāpaskatās. Gadās, ka krāpnieki maskējas kā „sociālie darbinieki” vai tēlo, ka viņiem steidzami vajag „padzerties ūdentiņu”. Taču kopš tā brīža, kad pie namu ieejas durvīm parādījās kodu atslēgas, numurs ar „ūdentiņu” vairs neiet cauri. Taču, ja Jums piezvanīs cilvēks, kurš grib apskatīt dzīvokli, kuru Jūs vēlaties pārdot, Jūs taču paši viņu arī ielaidīsiet. Pateiksiet arī ārdurvju kodu.

Nākamajā žurnāla numurā es pastāstīšu par pārdevēja kļūdām, šoreiz nevis no pārdošanas tehnoloģijas, bet no dokumentu sagatavošanas un finanšu drošības aspekta.

Protams, es nevaru apgalvot, ka mēs zinām pilnīgi visu. Dažkārt mums gadās tādas situācijas, ar kurām agrāk nebija nācies sastapties. Tas ir labi, savādāk dzīve pārstātu būt tik interesanta. Pēdējo 15 gadu laikā mēs katru dienu palīdzam saviem klientiem atrisināt viņiem svarīgus jautājumus, un darām to labi!

Zvaniet mums!

Mūsu specialisti:

There is no form with this name or may be the form is unpublished, Please check the form and the url and the form management.