«Laba reputācija». Patiešām, skan patīkami? «Pieklājīgs cilvēks», «godprātīga sieviete», «gudrs puisis»...
Jebkuram normālam cilvēkam gribas, lai viņam būtu laba reputācija. Bet tā ir svarīga arī nekustamam īpašumam. Ja dzīvoklim ir slikta reputācija, to grūtāk pārdod. Kā nepieļaut kļūdu un nesabojāt reputāciju?
Ja sieviete piedāvā sev, stāvot krustojumā, ko jūs teiksiet par viņu reputāciju? Ne pārāk laba, vai ne? Bet ka jūs nopratāt? Tā viņa taču piedāvā sev visiem pēc kārtas...
Vai ne tas pats dara ar savu dzīvokli parastais cilvēks, kurš izlēma samainīt dzīves vietu?
Viņš zvana pa visām nekustamo īpašuma aģentūrām, piedāvājoties „visiem-visiem”.
Un kas tad notiek? Respektabli speciālisti ar savu klientu bāzi, kā arī ar reputāciju, piedāvā uzrādīt ilgtermiņa attiecības „pakalpojums – atlīdzība”. Bet, nezinot noteikumus, pārdevējs grib paātrināt procesu un kategoriski atsākas no „monogamijas” „brīvajās mīlestības” labā ar maksimālo mākleru daudzumu. Jautājums: bet kas piekritis strādāt ar šādiem noteikumiem? Tikai tāds, kam trūkst klientus.
Ņemsim vērā, ka pēc pāris darbības gadu labs mākleris ir nododams „no rokām rokās”, tāpat, kā labs stomatologs, frizieris vai cits speciālists ar profesionālo reputāciju.
Tad no kurieni rodas mākleri bez klientūras?
Tas varetu būt jaunais speciālists, kuram pagaidam nav daudz klientu.
Kā arī tā varētu būt, kā šīs cilvēka reputācija ir tāda, ka viņu neviens nekam nerekomendē.
Un šādi cilvēki strauji dodas pārdot jūsu objektu, iestājoties viens otram uz papēžiem, viņu sludinājumi stāv „stabiņā” reklāmas resursā.
Un ziniet kas nāc prātā potenciālam pircējam, kad viņš redz šo piedāvājumu „riņķa dēju”? „Kas ļauns ar šo dzīvokļi? Visi to pārdod un neviens pārdot nevar?”
Viss! Dzīvokļa reputācija ir sabojāta!
Turpmāk – vairāk. Vēl vairāk un vairāk sludinājumu. Bet pircējām to jau ir apnikuši un viņi sāk ignorēt šo objektu.
Bet laiks iet. Jūsu laiks, starp citu. Jūs turpināt apmaksāt komunālo pakalpojumus, vai arī kredītus, kamēr jūsu dzīvoklis stāv, kā pērkama sieviete, piedāvājama ar desmitu suteneru.
Nu vienkārši ticiet man, ka viena profesionāla preciniece ir daudz labāk gan reputācijai, gan veiksmīgai pārdošanai.
Un jums, starp citu, vajag gan pirmo, gan otro.
Izveliet vienu profesionālu un jūsu darījums vairs nebūs aiz kalniem.
Ja jūs izvelēsiet mums, mēs neiegāzīsim.
Mūsu reputācija runa pats par sevi.